ΦΩΤΗΣ Βασίλειος:Θα είμαι πάντα δίπλα σας......


Θα ήθελα εξ αρχής να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, όλους τους Συναδέλφους που στήριξαν με την ψήφο τους, τον συνδυασμό του ΕΚΑ, για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν καθώς και την δύναμη που μας έδωσαν στην προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε μια νέα προοπτική στην εκπροσώπηση των Αστυνομικών.
Επίσης ευχαριστώ ολόψυχα όλες και όλους τους συναδέλφους που με στήριξαν με τον σταυρό τους στις εκλογές της 7ης 8ης 8ης 10ης και 11ης Ιουνίου 2019 και με αναδείξανε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Α.Υ.Αθηνών
Η εκλογή μου ως μέλος του Δ.Σ της Ε.Α.Υ.Α. αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή και ταυτόχρονα υποχρέωση να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου.
Με όραμα, αποφασιστικότητα, συνέπεια και αίσθημα ευθύνης θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον κλάδο με την ελπίδα πως δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας.
Φιλοδοξώ να φανώ χρήσιμος στον καθένα σας χωριστά, στην αστυνομική οικογένεια και στο συνδικαλιστικό μας κίνημα.
Θα είμαι πάντα δίπλα σας και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταποκριθώ στο ακέραιο της εμπιστοσύνης που μου δώσατε.



Related

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ 5048189111354009845

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλ.: 210 5245210 fax 2105245288 email:synetelas2011@gmail.com & info@synetelas.gr

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Συγχρονη Αστυνομια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

item